Case
Nørremadegaard
- Visuel identitet
- Brochure
- Marmelade labels
- Hjemmeside mockup
Overblik
Nørremadegaard efterspurgte en visuel linje til en ny oplevelse på gården:
Et marmeladekursus for hele familien. Oplevelsen finder sted om sommeren, hvor der laves marmelade på den gammeldags måde, med økologisk frugt som vokser på gården.
01
Marmeladekurset er en premium oplevelse for hele familien
02
Designet skulle kunne appellere til både voksne og børn
03
Der må gerne være et vibe af hygge og “sommer i danmark”
Løsning
Designet har sit udgangspunkt i inspiration blandt købmandsvarer med en illustrativ stil fra “mormors tid” ( ca 1950-70), samt moderne premium økologiske produkter. Der vil forhåbenligt være noget genkendelighed for bedsteforældre, samt appellere til børnene pga den farverige illustrative stil.
Der er ligeledes fokus på det legende element i at deles om madlavning som familie med børn, hvor uheld i køkkenet sker 😉, heraf er marmeladeklatten er en gennemgående del af designet.
Aa
League Spartan Bold
abcdefghijklmnopqrstuvxyzæøå
abcdefghijklmnopqrstuvxyzæøå
Aa
Pacifico Regular
abcdefghijklmnopqrstuvxyzæøå
abcdefghijklmnopqrstuvxyzæøå
Aa
Open Sans Regular
abcdefghijklmnopqrstuvxyzæøå
abcdefghijklmnopqrstuvxyzæøå
Afmættet lyserød
#da5e82
Afmættet lilla
#9575b3
Afmættet gul
#eed670
Farver
Eksempel på grafik
Eksempel på billed-stil
Eksempel på labels til marmelade
Eksempel på brochure til marmelade-kurset
Eksempel på brochure til marmelade-kurset
Eksempel på brochure til marmelade-kurset
Eksempel på brochure til marmelade-kurset
Eksempel på website
Eksempel på website
Eksempel på website