Case

Nørremadegaard

  • Visuel identitet
  • Brochure
  • Marmelade labels
  • Hjemmeside mockup

Overblik

Nørremadegaard efterspurgte en visuel linje til en ny oplevelse på gården:

Et marmeladekursus for hele familien. Oplevelsen finder sted om sommeren, hvor der laves marmelade på den gammeldags måde, med økologisk frugt som vokser på gården.

01

Marmeladekurset er en premium oplevelse for hele familien

02

Designet skulle kunne appellere til både voksne og børn

03

Der må gerne være et vibe af hygge og “sommer i danmark”

Løsning

Designet har sit udgangspunkt i inspiration blandt købmandsvarer med en illustrativ stil fra “mormors tid” ( ca 1950-70), samt moderne premium økologiske produkter. Der vil forhåbenligt være noget genkendelighed for bedsteforældre, samt appellere til børnene pga den farverige illustrative stil.

Der er ligeledes fokus på det legende element i at deles om madlavning som familie med børn, hvor uheld i køkkenet sker 😉, heraf er marmeladeklatten er en gennemgående del af designet.

Aa

League Spartan Bold

abcdefghijklmnopqrstuvxyzæøå

abcdefghijklmnopqrstuvxyzæøå

Aa

Pacifico Regular

abcdefghijklmnopqrstuvxyzæøå

abcdefghijklmnopqrstuvxyzæøå

Aa

Open Sans Regular

abcdefghijklmnopqrstuvxyzæøå

abcdefghijklmnopqrstuvxyzæøå

Afmættet lyserød

#da5e82

Afmættet lilla

#9575b3

Afmættet gul

#eed670

Farver

Eksempel på grafik

Eksempel på billed-stil

Eksempel på labels til marmelade

Eksempel på brochure til marmelade-kurset

Eksempel på brochure til marmelade-kurset

Eksempel på brochure til marmelade-kurset

Eksempel på brochure til marmelade-kurset

Eksempel på website

Eksempel på website

Eksempel på website